Nálunk a megtakarítás már az áraknál kezdődik.
HÍVJ MOST !
A kedvezmény csak Budapesten személyesen átvett vagy a fenti telefonszámon megrendelt és utánvéttel fizetett posta csomag esetén.
+3620 4054420
SÁSKA GYULA
Hogyan működik a HHO?
Sokan kérdezik tőlem. Mitől fog az autó kevesebbet fogyasztani, hogy működik? A fizika és a kémia témáról lehet nagyon sokat beszélni, vitatkozni, de szerintem bonyolult. De szerencsére az alapfogalmak nagyon kevés magyarázattal is nagyon egyszerűen megérthetők.
Tévhit, hogy a HHO egy bonyolult folyamat!
Sokan ezt hiszik, közben nem csinálunk mást, csak a vizet lebontjuk elektrolízissel hidrogénre és oxigénre.
elektrolízis
Kémiai reakció létrehozása elektrolitokban elektromos áram segítségével. Az elektrolízis során a pozitív ionok a katód, a negatív ionok az anód felé vándorolnak.
Ezt bevezetjük az autó beszívott levegőjével a motortérbe, pontosabban a robbanótérbe. Ezáltal, mivel a hidrogén és az oxigén légnemű állapotában képes felrobbanni és gyorsabb az égése, mint bárminemű üzemanyagnak ezért elégeti a maga körül lévő üzemanyagot és a kipufogóba nem kerül nem felhasznált üzemanyag.
az oxigén és a hidrogén keveréke, amennyiben eltér a 2:1 aránytól, nem eredményez durranógázt, hanem a hidrogén simán elég.
azonban, mivel a két gáz keveréke tetszés szerinti lehet, a reakcióba lépő két gáz, mindig 2:1 arányban egyesül az égés során, az így keletkező vegyület a víz, és a reakció során nagy mennyiségű energia szabadul fel - ez okozza a robbanást.
KÉRDÉSE VAN?
tel: 06 20 405 4420
Én is olvastam a tudósok és a tudálékosok magyarázatát és igazuk is van, sok mindenben, de a HHO-ra ez nem igaz!
Vagyis ahhoz, hogy előállítsunk egy energiát, ahhoz mindenképpen egy másik energiára van szükségünk, vagyis többe kerül a leves, mint a hús.
A HHO készülék az autó elektromos rendszerére kapcsolódva állít elő HHO-t és nem terheli le az autó generátorát és ez által a motort olyan mértékben, hogy ne tudna megtakarítást produkálni.
Persze ez csak akkor igaz, ha szakszerű beszerelés és tökéletes készülékről beszélünk.
Vagyis többlet energiát nyerünk, és ezt már mi döntjük el, hogy mire használjuk fel.
Ha az erejét hasznosítjuk a hidrogénnel működő motornak, nem lesz megtakarításunk. Viszont az autónk nem fog többet enni, mint idáig, persze ezt ma sokan nem tudják megengedni maguknak, vagyis csak a LE növekedés miatt szereltessék be a készüléket.
Itt jegyzem meg, azért van erre is referenciánk, szereltünk már olyan autót, amit nem azért vettek, mert spórolni akarnak.
Ha viszont a megszokott módon használjuk járművünket vagy gépünket, akkor el tudunk érni akár 0-50% közti megtakarítást is.
Röviden egy kis durranógáz a levegőhöz és drámai változás a motorban.
Visszamegyünk az időben egy pár évet és a régi karburátoros motorokhoz vagy a szívó dieselhez, ott lehet a legnagyobb megtakarítást elérni és a legnagyobb %-ban csökkenti a CO kibocsájtást, tisztítja az égést.
Persze én is olvasom azokat a blogokat, ahol, nem hogy megtakarítást, de még többletfogyasztást is produkálnak. Ez is igaz, mert a készülék vagy a folyadék nem felel meg annak a követelménynek, hogy a leghatékonyabb legyen a hidrogén előállítás.
Vagy nincs elég hidrogén ahhoz, hogy elérje a megtakarítást, mert van olyan, amikor termel a generátor, viszont nem szállít elegendő hidrogént ahhoz, hogy a motor a terhelést tudja kompenzálni, illetve megtakarítson.
Ezt itt most nem kívánom kifejteni, mi az oka.
KÉRDÉSE VAN?
tel: 06 20 405 4420
Ezeket mi ki tudjuk küszöbölni és mérhetővé tudjuk tenni a különbséget.
Mi mindenkinek elmondjuk, hogy ez a termék elsősorban a levegő tisztasága miatt lett kifejlesztve és ehhez párosul a megtakarítás, mint egy melléktermék, úgy hogy ha nem tesznek, semmit, csak a készülék van beszerelve a megtakarítás nem fog olyan mértékben érvényesülni, ahogy azt elvárnák. Ezért is van az, hogy gyártónk a káros anyag kibocsájtásra vállal garanciát és annak mérhető korom kibocsájtásával igazolja a készülék hatásfokát.
A megtakarítás az mindenki saját képessége, a készülék csak egy lehetőség arra, hogy megtakarítsunk.
Ha nincs a készülék, hiába vigyáz és vezet akár lábujjhegyen, a megtakarítás ilyen mértékben nem mérhető. Ezért minden leendő vásárlónk saját maga győződjön meg arról, hogy az autója ,gépe jelenleg beszerelés előtt mennyit eszik 100km/L vagy üzemóra/L és utána ha beszerelte, vagy beszereltette a készüléket, könnyebb a számítás.
Az emberek általában elvárják a 20-25% megtakarítást, többek a 30-35%-ot is keveslik.
A készülék működését saját autóinkban is megtekintheti telefon bejelentkezés után.
A hidrogén, minden autóra jó hatással van és megfelelő használat, és beszerelés után semmiféle károsodást nem okoz a járműben, vagy gépben.
KÉRDÉSE VAN?
tel: 06 20 405 4420